Popis kurzu
- osvojenie si prvkov efektívnej komunikácie na pracovisku a získanie zručností pre prácu v tíme,
- získanie zručností prekonávať bariéry v komunikácii a naučiť sa zvládať stresové a konfliktné situácie,
- osvojenie si zásad racionálneho plánovania času a prípravy porád, vedenia telefonických rozhovorov a obchodnej korešpondencie,
- získanie sebaistoty vo vystupovaní
Obsah kurzu
Základy komunikácie a korektného, ústretového, asertívneho správania:
- vytváranie medziľudských vzťahov, chyby pri posudzovaní druhých, verbálna a neverbálna komunikácia,
- prekonávanie prekážok v komunikácii – úspešnosť hovoriaceho, komunikačné chyby,
- korektné reagovanie na kritické, agresívne a provokujúce výroky,
- praktické riešenie problémových situácií v medziľudských vzťahoch a komunikácii.
Adekvátne spôsoby a formy telefonického kontaktu:
- nácvik telefonických zručností,
- bariéry telefonickej komunikácie,
- komunikácia s telefónnym záznamníkom.
Metodika práce sekretariátu:
- vedenie zápisov z porád,
- vedenie domácej a zahraničnej korešpondencie podľa nových noriem STN,
- organizácia služobných ciest, tlačových besied, spoločenských podujatí, návštev,
- spoločenská a obchodná etiketa (oslovovanie, pozdravy, návštevy, podpisovanie dohôd, práca s vizitkami, pozvánkami, odovzdávanie darov, obliekanie),
- časový manažment a zvládanie stresových situácií.
Poznámka k cene
V cene sú zahrnuté študijné materiály na tréning, obed formou donášky, občerstvenie počas tréningu, osvedčenie o absolvovaní.