Popis kurzu
- definovať štruktúru obchodného jednania
- pripraviť si otázky na zisťovanie motívov u jednotlivých zákazníkov
- vypracovať argumentáciu na najčastejšie námietky zákazníkov
- využiť uzatváracie techniky predaja
- pomenovať základné prvky neverbálnej komunikácie a ich využitie v praxi
- poznať a odhadnúť typ obchodného partnera
- ovplyvniť rozhodnutie o kúpe
- stanoviť si akčný plán pre zefektívnenie vlastného predaja
Obsah kurzu
HLAVNÉ TÉMY TRÉNINGU:
- komunikácia – neverbálna a verbálna
- berneho transakčná analýza – dohoda win:win
- aktívne počúvanie (teória ľadovca, vysielač a prijímač)
- otázky a reflexia
- zvládanie námietok
- vlastnosti produktu, výhody produktu a osobné výhody produktu pre klienta
- základná typológia klientov
- stanovenie si dlhodobého a krátkodobého cieľa
- definícia predajného procesu, jeho štruktúra, poznanie a využívanie všetkých jeho fáz
- príprava osobného akčného plánu
Poznámka k cene
V cene sú zahrnuté študijné materiály na tréning, obed formou donášky, občerstvenie počas tréningu, osvedčenie o absolvovaní.